סירוס מוקדם של כלבים וחתולים יכול לסייע במניעתם מבעיות בריאות חמורות בהמשך חייהם כגון זיהומים ברחם וסרטן השד. אורתופדים רבים ממליצים להמתין עד לבגרות השלד לחיות מחמד סירוס או סירוס הרגישות לאורתופדיה או למחלות כגון גזעי כלבים גדולים.

סירוס כלבך או חתולך יכול למנוע גידולים באשכים ולמנוע בעיות בערמונית. אם החתול או הכלב שלך נוטים לנשוך או לתקוף, סירוס עשוי לעזור להפחית בעיה זו.

בעת ריסוס

סירוס יכול לסייע בהפחתת הדחף של חתולים או כלבים לזכר להזריק על ידי ביטול הדחף הזה. על ידי סירוס או סירוס חיית המחמד שלך, תוכל לסייע בשליטה על חוסר בית לחיות מחמד, בשל מיליוני כלבים וחתולים בריאים שהורדמו מדי שנה בארצות הברית מכיוון שאין מספיק בתים לטפל בהם. ככל שחיית המחמד מסורסת או מעוקרת, כך פחות כלבים או חתולים נהרגים.

יציקת עקיצות וחתולים מבטלת את האפשרות לסרטן הרחם והשחלות ומפחיתה את שכיחות סרטן השד

הסירוס מסייע גם במניעת זיהומים ברחם וגידולים בשד שהם ממאירים ומסרטנים ב -50 % מהכלבים ו -90 % מהחתולים. ישנם גם יתרונות רפואיים והתנהגותיים לסירוס חיות מחמד ולבנות זכר כמו גם לחיות המחמד שלך.

סירוס חיית המחמד שלך לפני החום הראשון מספק את ההגנה הטובה ביותר מפני זיהומים ברחם וגידולים בשד שהם ממאירים או מסרטנים בכ -50 % מהכלבים ו -90 % מהחתולים

סירוס של חתולים וכלבים מסייע במניעת פיומטרה (הרחם המחזק) וסרטן השד, וסירוס לפני החום הראשון מספק גם הגנה טובה מפני מחלות אלה. סירוס מסורתי הוא הסרת הרחם והשחלות בחיות מחמד כגון חתולים או כלבים כשיטה למניעת הריון.

כיום אין בשוק מוצרים מאושרים המשמשים לסירוס חתולים וכלבים זכרים על ידי הזרקתם לאשכים

כדי לעצור את ייצור הזרע ולהפוך כלבות וחתולים לפוריות. לא רק התאים המייצרים הורמונים באשכים מושפעים ממוצרים אלה, אלא גם אשכיהם של כלבים או חתולים ממשיכים לייצר הורמונים.

לסירוס של חתול יש יתרונות בריאותיים

זכר מסורס אינו מפתח סרטן אשכים, נקבה מסורסת לא עלולה לפתח סרטן הרחם, צוואר הרחם או השחלות ויש סיכון מופחת לסרטן השד. נקבות מסורסות יכולות למנוע סרטן שד על ידי ביטול זיהומים ברחם וסרטן, וסירוס זכר יכול להפחית את הסבירות לסרטן האשכים ולבעיות ערמונית.

מחקרים הראו שחתולים מסורסים וסירוסים אינם מביאים לעלייה בבעיות בריאות או התנהגות אצל ילדים בהשוואה לסירוס וסירוס בגיל שישה חודשים.

סירוס וסירוס

הוא הליך כירורגי חשוב והניתוח הנפוץ ביותר שמבצעים וטרינרים על חתולים וכלבים. אם אתה או חיית המחמד שלך עיקרו או סירסו בכל עת, איגוד בית החולים האמריקאי לבעלי חיים (AAHA) ממליץ לעקר את החתול עד גיל 5 חודשים. עיקור / סירוס היא פעולה נפוצה מאוד שיכולה להתבצע על ידי הווטרינר שלך מכיוון שמדובר בהליך זעיר פולשני המביא תועלת לבריאות חייהם, לרווחתו והתנהגותו.

הווטרינר שלך ישמח לענות על כל שאלה שיש לך בנוגע להליך הסירוס ויעזור לך להחליט מהו הגיל הטוב ביותר לעקר את כלבך.

סירוס כלבים וחתולים

היא דרך חשובה לסייע לבעלי חיים, למשקי ביתם ולחברה בארצות הברית עבור רוב בעלי החיות. בנוסף לסיום מחזור הרבייה והפחתת מספר בעלי החיים שנהרגים בכל שנה במקלטים, סירוס וסירוס חיות המחמד שלך ומושבות החתולים הקהילתיות שאתה מטפל בהן יש יתרונות בריאותיים והתנהגותיים רבים לבעלי החיים שאתה מטפל בהם. הדבר החשוב ביותר שאנו יכולים לעשות כדי להגן על חתולים וכלבים מפני סבל ומוות כתוצאה מאוכלוסיית יתר שלהם הוא סירוס וסירוסם.

זה עשוי להיראות אירוני שלמרות סירוס וסירוס של מיליוני בעלי חיים, טרם בוצע מחקר מכריע הולם כדי לסיים ויכוחים על הגיל והשלב הטובים ביותר של כלבים וחתולים.

הוכח כבר מההתחלה כי המאמצים למנוע רבייה של כלבים היו כלי נשק חשוב במלחמה נגד אוכלוסיית יתר של חיות מחמד

והשיטה הנפוצה ביותר לקידום עיקור כלבים הייתה סירוס. באותו זמן, זה היה אירוע יוצא דופן, וטרינרים המליצו עליו לבעלי כלבים מכיוון שזה היה גם נוחות וגם דרך להפחית התנהגויות בעלים רבים נתקלו בעייתיים, כמו תועה, ודרך למנוע גורים לא רצויים.

חתולים וכלבים מסורסים ומעוקרים הגדילו את הסיכון להשמנה וצריכת מזון לא הופחתה

כדי לשקף את הצרכים המטבוליים של בעלי חיים מסורסים. מחקר של בית החולים לחיות מחמד באנפילד על מאגר נתונים של 2.2 מיליון כלבים ו -460,000 חתולים שיקף ממצאים דומים, והסיק כי זכרים מסורסים חיו יותר מאשר נקבות מסורסות 1.8% ו -2.3%. במחקר חתולים מסורסים חיו 3.9% יותר מאשר זכרים מסורסים וחתולים חיו 6.2% יותר.

סירוס חיית המחמד שלך עשוי להפחית התנהגויות לא רצויות הנגרמות מרמות טסטוסטרון גבוהות

אך אין ערובה לכך שהתנהגותו של כלבך תשתנה לאחר סירוס. אם הוא ישתנה, הוא עשוי להיות פחות אגרסיבי כלפי כלבים וחתולים אחרים, בעל אישיות טובה יותר ופחות סביר להגר.

בהתאם לסוג החיה, גודל ומין הכלבים או החתולים שלך, תוכל למצוא פירוט מלא של מחירי סירוס כאן. מיליוני רבים של חתולים וכלבים מכל הגילאים והגזעים גורמים להמלטות לא רצויות ולא מתוכננות שניתן למנוע אותן על ידי עיקור או סירוס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *