על פי ה- ASPCA, תעודות ייחוס של גורים לרוב מזויפות וצרכנים תמימים נוטים להאמין שכלביהם שייכים לזן מסוים כאשר במציאות הם אינם. כל עוד יש ביקוש לגזעים טהורים, כלאיים, כלבי מעצבים, לברדודלס, קקדו וחוסר השכלה צרכנית, תעשיית הגורים תמשיך לפרוח. אם אתה מזהה גזע שאתה מעוניין בו ויש לו מחלה גנטית פוטנציאלית, ישנן בדיקות גנטיות המדברות על בדיקות ספציפיות למוטציות הגורמות למחלות (אל תגדל את הכלב שלי עם בדיקה גנטית מסוג זה) וכיצד תוכל להבטיח שהמגדל בדק את חיות הרבייה שלהם לאיתור מחלות גנטיות וכי הן אינן נטולות מחלות.

האיכות הרצויה של גזעי כלבים אלה

יחד עם הצגתם בתקשורת הפופולרית, תורמת להם ביקוש עצום, מה שמוביל לעלייה של טחנות גורים ומגדלים לא אתיים. המחירים הנמוכים של כלבים אלה במפעלי הגורים מונעים מאנשים לאמץ כלבי אינדי מהרחובות. רבים מתים, והמגדלים, האמהות, האבות והגורים שלהם סובלים מרביית כלבים.

מחקרים רבים של PETA חשפו טחנות גורים שבהן מגדלים מחזיקים כלבים בכלובים מטונפים הגדולים מגופם

וגורמים להם לסבל ולייסורים קיצוניים. מגדלים מחזיקים כלבים בחוטים זעירים או בכלובי עץ שלא משאירים מקום לתנועה. במקרים רבים, כלבים מוחזקים במפעלי גורים בתנאים מזיקים בהרבה מאשר חיות מחמד בודדות, ואסור להם לסבול.

טחנות גורים הן מגדלי תחביבים המגדלים כלבים עם בעיות בריאות ומעבירים גנים הגורמים לסבל מההמלטה להמלטה

כלבים שחיים בטחנות גור זוכים לרוב לטיפול וטרינרי מועט או ללא, ובעלי טחנות גורים ממעטים להציע טיפול וטרינרי כגון הרדמה או הכשרה וטרינרית. לאחר שגדלה כלבת האם, יש מעט זמן להתאוששות בין המלטות וכאשר כלב הרבייה כבר אינו מסוגל לייצר גורים, הגורים נהרגים, על פי ה- ASPCA.

המקור השני לבעיות גנטיות בכלבי מעצבים

הוא אנשים חסרי מצפון המעצבים כלבים מעצבים מסיבות כלכליות, ללא קשר לרקע הכלבים בהם הם משתמשים או לאיכות הגורים שהם מייצרים. כאשר אנו מדברים על גורים הנובעים מהרבייה בין שני גזעים, סביר להניח שיהיו להם פחות בעיות בריאות גנטיות מאשר אחת שתקבל מצאצאיהם של שני כלבים לא קשורים. עם זאת, אם אתה מגדל את הגורים האלה ביחד כדי לייצר יותר כלבים מעוצבים, סביר להניח שיש לך יותר בעיות בריאות גנטיות.

אם בכוונתך להזדווג עם כלב הנבל שלך

עליך לזכור שלכלבות ובני אדם יכולים להיות יותר מכל גור אחד בכל פעם. זו הסיבה העיקרית מדוע כל כך הרבה גורים וכלבים צעירים חיים במקלטים. כל הגזעים והכלאיים בטוחים, אך מגדלי כלבים חסרי מצפון צריכים שהקהילה תהיה ערנית ויש למגר את מפעלים הגורים לא אנושיים.

הבעיה הגדולה ביותר עם טחנות גור

היא אכזריות לבעלי חיים, טיפול באיכות ירודה וטיפול לא אנושי בהפעלת כלבי גידול וצאצאיהם. ענף גידול הכלבים כולל טחנות גורים, מתקני גידול המונים גיהנום שבהם מתייחסים לכלבים כמכונות לייצור גורים שלעולם לא מקבלים אהבה, תשומת לב או הזדמנות למתוח את הרגליים. אין ספור כלבים מגדלים למטרות רווח ומגדלים בתנאים אכזריים כדי לשמור על תעשיית הגורים.

מחקירת מפעלי גורים עולה כי כלבים גזעיים וכלבים גם הם קורבנות של גידול גורים

טחנות גורים מגדלות כל מיני סוגים של כלבים, מלברדור רטריבר, בוקסר, בולדוג אנגלי, כוס תה ויורקי, ואתה יכול למצוא כל גזע באינטרנט. אבל מאחורי הכלבים הגזעיים היפים מסתתרת המציאות האפלה של טחנות הגורים ומגדלי החצר האחורית.

על ידי רכישת הכלב הבא שלך מקבוצת מקלט או הצלה שהיא אנושית ואחראית

או ממגדל שבדקת באופן אישי, תוכל לסייע ל- HSUS לעצור טחנות גור. אנו מבקשים ממגדלים אחראים להצטרף אלינו לשינוי התנאים שבהם כלבים מאוחסנים במפעלי גור לכל חיי אומללות.

כללי גידול ושיווק כלבים אומצו על ידי מניעת אכזריות לבעלי חיים בשנת 2017 וקובעים כללים נוקשים על רישום מגדלי כלבים

לחוקי מיל הגורים ברמת המדינה יש מספר מגדלים שאינם צריכים למכור את כלביהם בחנויות או באמצעות פרסומות, אך קשה לאכוף אותם.

קשה להעריך את מספר תחנות הרבייה הבלתי חוקיות כאלה או את גודל הבעיה

אבל אם אתה מסתכל על המדיה החברתית של קבוצות אימוץ כלבים בקארנטקה, אתה יכול לראות ש-60-70% מפרסמים תמונות של גידול זאבים מדי יום. רישומי כלבים גזעיים ועמותות מלונה, המקבלות דמי רישום ממפעלי הגורים, משתדלים לבצע שינויים ומגייסים בעלי חיים אחרים באמצעות קבוצות תעשייה כדי לסייע להם. העברת גורים למקלטים, שירותי חירום, מגדלים מסחריים ועסקים יכולה להציל את חייהם של בעלי חיים בחיפוש אחר בית ולעזור לחלץ מגדלים הכלואים בטחנות גורים.

הביקוש הרב לכלבי מעצבים פירושו שאמהות מקסימות רבות נבלעות במקלטים בעוד שטחנות גור ממשיכות לאלץ אמהות כלבים לזרוק זבל אחרי המלטה עם אילן יוחסין לא בריא וגורים שמאפייניהם תואמים את האופנה הנוכחית

המתקנים המסופקים על ידי מגדלים להגדרת דרישות כלליות, דרישות בריאות, אפשרויות שמירה והאופן בו כלבים כלבים מכסים היבטים אחרים של התנאים שבהם יש לפעול טחנות גור. אפשר להשוות בין אלו הסובלים הכי הרבה במפעלי גור לבין גידול כלבות שעוברות טראומה פיזית ופסיכולוגית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *