הקפד להזמין אתר נופש או מלון ידידותי לחיות מחמד עם שטח ירוק מספיק כדי לתת לכלב שלך פעילות גופנית נחוצה לאחר מספר שעות במכונית. פארק אלסטון הוא פארק גדול וידידותי לחיות מחמד עם מספר אזורי רצועות בהם כלבים יכולים לשחק, לטייל ולחקור את היופי הטבעי בנאפה מקרוב. אם כלבכם אוהב לרחרח את האוויר המלוח ואת גושי האי היפים, כדאי לקחת בחשבון את רעיונות החג המתאימים לחיות מחמד.

זכור את חיית המחמד שלך בעת תכנון מסלול הכביש, כך שהמסע לא יהיה ארוך מדי. ההזדמנות להפסקה קטנה לכלבך תמיד מבורכת, במיוחד אם אתה מבלה את הלילה לפני שאתה מגיע ליעד שלך.

אתה יכול גם לחקור מראש

כדי למצוא מסעדות, בתי מלון ומסלולי הליכה ידידותיים לכלבים בהם תוכל לעצור. כשתכננתי טיול עם הכלב שלי, חיפשתי מסלולים באינטרנט וחיפשתי מקומות ידידותיים לחיות מחמד בערים גדולות אליהן הטיול ייקח אותי.

אם אתה מתכנן חופשה עם הכלב שלך, אתה בהחלט צריך לתכנן טיול שישמח אותך ואת כלבך. עם קצת תכנון ומחקר תוכלו לבלות חופשת קיץ נהדרת לכלבים. להלן מספר טיפים לתכנון שיעזרו לך לתכנן טיול כביש נהדר לכלבים.

האופן שבו אתה מבלה את הלילה בכביש עם הכלב שלך תלוי מאוד בנוחות שאתה רוצה ובמחיר שאתה מוכן לשלם

אז להיות עם חיית מחמד במהלך הטיול הוא רעיון מצוין. בעת הזמנת חדר, חפשו אתרי נופש ידידותיים לכלבים ורשתות מלונות המתאימות לחיות מחמד. למד על הגבלות ספציפיות הקשורות בהובלת הכלב שלך לפארקים ואטרקציות ידידותיות לחיות מחמד.

יציאה לטיול עם הכלב באופנוע או בחניון היא מצב win-win עבור כל הנוגעים בדבר ויוצר פחות בעיות.

חלק מהחופשות שלי כוללות טיולי מכוניות או רגליים

טיולים או טיולים, וחלק מהחברים שלי שמסיעים את כלביהם ברחבי הארץ מכירים אחרים שיוצאים לשייט קאנו או קיאקים, שהם חלקים חשובים בחופשתם הידידותית לכלבים. כמו כל חופשה טובה, תכנון טיולים יכול לעשות את כל ההבדל בכל הקשור לוודא שהזנב של כלבך מתנדנד בזמן החופשה הראשונה שלו. אם אתם מאמנים את כלבכם, עשו את החופשה הראשונה שלכם לסדרת טיולי יום, טיולים לפארקים חדשים, טרסות ומסעדות ידידותיות לכלבים וחנויות ידידותיות לכלבים לפני שאתם יוצאים ללינת לילה.

אם אתה מתכנן טיול כביש עתידי עם כלבך בגרירה, חשוב לשקול כיצד תוכל להפוך את הטיול לבטוח וללא מתח עבור הגור שלך, בזמן שאתה מצפה להרפתקה. לפני שתכין את תוכניות הטיול שלך, שאל את עצמך אם הכלב שלך ייהנה איתך מהטיול.

אם אתה מתכנן את החופשה שלך

ייתכן שתחליט שזוהי אפשרות טובה יותר עבורך ועבור כלבך לשלוח את כלבך לחופשה, ללון בכלבייה או להישאר אצל משגיח בעלי חיים. אתה עשוי גם לחשוב שחלק מהפעילויות שתעשה במהלך החופשה שלך אינן מתאימות לכלבך, כך שהוא צריך להישאר עם בעלי חיות המחמד או לשלוח אותו לקמפינג, לכלבייה או חברים פרוותיים אחרים. לא משנה מה יהיה במקרה של חיית המחמד שלך, תרצה להתחיל לתכנן דברים מהנים כדי לגרום לזה לשבת איתך במכונית.

טיול כביש דורש זמן סביר במכונית ולכן חשוב לשקול כיצד כלבך ינהג. אם אתם יוצאים למסע ארוך, וודאו כי הכלב שלכם מרגיש בנוח במהלך מסע קצר או בינוני.

אתה גם רוצה לוודא שיש מספיק מקום במטען שלך

כדי לספק לחיית המחמד שלך ארגז כלבים אם אתה משתמש באחת. השקיע בביטוח חיות מחמד ומערכות ריסון, ותרצה להביא ערכת עזרה ראשונה לכלב אם תוכניות חופשת הקיץ שלך כוללות קמפינג עם הכלב שלך.

תקופת החגים מכריזה לעלות על חיית המחמד שלך, וכיום יותר מטיילים מתמיד בוחרים לכלול את כלביהם במסלול שלהם. חופשת קיץ ידידותית לכלבים היא יותר מסתם הזמנת מלון המתאים לחיות מחמד.

חשוב שתכנן טיול כביש מוצלח עם הכלב

כבר מההתחלה הוא נחשב לצרכי הגורים. תכנון ואריזה לטיול הכביש הידידותי לכלבים הוא חלק מהכיף, לפחות בשבילי. אנחנו אוהבים לטייל עם הכלבים שלנו, אז בין אם אנחנו מתכננים טיול של יום או טיול של מספר ימים אנחנו מתכננים ואורזים בהתאם.

על מנת להפוך טיול עם הכלב שלך לחוויה נעימה

עליך לזכור את הדברים האלה לפני שאתה נוסע עם חברך הפרוותי. שלב ראשון הוא לתכנן טיול שיהיה הצלחה לכלב שלכם. זה לא אומר שלא כדאי לתכנן פעילויות פנימיות אחרות לטיול, אבל זה ידרוש קצת יותר עבודה.

הקפד לחלק טיול ארוך בכמה ימים קצרים יותר

כדי לתת לך ולכלבך זמן להתאושש במהלך הטיול שלך. מציאת מקומות לבקר בהם לכלבים ופעילויות לעשות עם חיית המחמד שלך תהיה שימושית ברגע שתגיע ליעד הסופי, כך שתוכל ליהנות מהזמן שלך שם ביום הראשון של החופשה שלך. עשינו טיול לחוף והעברנו את היום בהליכה לאורך השבילים הידידותיים לכלבים בגנים הבוטניים של מנדוצ'ינו, ארוחת ערב במסעדות באוויר הפתוח ופיקניק לאורך הנהר.

כל מי שטייל אי פעם בארה"ב ישמח לדעת שמלונות ואירוח אחר הופכים יותר ויותר ידידותיים לכלבים. לא התקשיתי למצוא מקומות לינה ידידותיים לחיות מחמד בבתי מלון, ואני מבחין שיש שוק צומח לחופשות עם כלבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *